Blogowe porzadki

Witam,
Dzis krotki, szybki post z pewnym ogloszeniem. Nadszedl bowiem czas porzadkow na blogu. Zabieralam sie z do tego od dluzszego czasu. Jak widac zmniejszyla sie ilosc etykiet, czesc zlikwidowalam bo wydawala mi sie malo istotna.
Ponadto, w koncu postanowilam zmienic odrobine profil bloga. Zbieralam sie z tym jak przyslowiowy ''pies do jeza''. Gdy rozpoczynalam tego bloga w 2014 roku byl on ukierunkowany w duzej mierze na tematy kosmetyczne. Od pewnego juz czasu malo mnie takie tematy pociagaja i dlatego ilosc postow ''o kosmetykach'' drastycznie sie zmniejszy.
Nie znajdziecie juz na blogu zakupow kosmetycznych ani projektu denko.  Od przyszlego roku nie bedzie juz makijazy a recenzje kosmetyczne beda bardzo ograniczone, do naprawde samych ,rewelacyjnych produktow, ktore warto opisac (glownie pielegnacyjnych).  Jednak pojawia sie w tym roku jeszcze dwa, ostatnie kosmetyczne posty, ktory sa juz zaplanowane i podsumuja z grubsza ten temat.
Postanowilam skupic bloga glownie na sprawach domowych, ''mamusiowych'' ale rowniez na moich ulubionych tematach kulinarnych i recenzjach ksiazek czy filmow.
Blog przeszedl juz gruntowe czyszczenie m.in. z malo istotnych tematow, co bardzo mnie cieszy. Wprowadzilam tez troche ladu i odrobine organizacji.
Mam nadzieje ze odnowiony profil bloga rowniez i Wam przypadnie do gustu.



Od grudnia-nowe posty pojawia sie w poniedzialki przed poludniem :) 
 Milego Dnia :)

22 komentarze:

  1. Hmm na pewno zaciekawi to wiele Pań i szanuje Twa decyzje..mi calkiem subiektywnie to jednak szkoda, bo lubie Cie tu odwiedzac i czytac, a mamusiowe tematy zupelnie mnie nie interesują... Na pewno i tak pozostane Twoim obserwatorem i obiektywnie kibicuje Twoim zmianom :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciesze sie ze dalej będziesz mi kibicować :) Zdaje sobie sprawę, ze parę osób może przestać bloga czytać ale chce prowadzić go w zgodzie ze swoimi zainteresowaniami. Moze jeszcze kiedyś trafi na bloga jakiś ciekawy hit pielęgnacyjny ale ogólnie te tematykę (kosmetyczno-makijazowa)pozostawię innym blogerkom :)

      Usuń
  2. Trzymam kciuki, najważniejsze żebyś była zadowolona z tego co robisz. Blog ma nas cieszyć i być dla nas (przede wszystkim) - ja tak uważam.
    Ja dla odmiany bardziej skupiam się na pielęgnacji, póki co nie bardzo chcę pisać recenzje książek (które uwielbiam i wręcz połykam) czy filmów.
    Jeżeli masz życzenie to zapraszam do mnie.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam sie a do Ciebie na blog zaglądam:)

      Usuń
  3. Powodzenia :) w zmianach, na pewno będę wpadać na recenzje książek czy jedzeniowe, mamusiowe mniej mnie interesują ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam nadzieję, że długofalowo uznasz zmiany za udane :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tez mam taka nadzieje, tym bardziej ze zmiany po trochu wprowadzałam już od pewnego czasu, teraz to sa ostateczne szlify ;-)

      Usuń
  5. Czasem potrzebne są nam zmiany :D

    OdpowiedzUsuń
  6. O to mi bardzo pasuje, bo mnie jakos tematy kosmetyczne mocno nie kreca ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. to niech te blogowe zmiany będą na plus:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Też bym musiała zrobić takie blogowe porządki:)obserwuję:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeżeli czujesz ze musisz to zrób koniecznie! :) Pozdrawiam :)

      Usuń
  9. Podoba mi się taki porządek. Trzymam kciuki za realizację postanowień :)

    OdpowiedzUsuń
  10. My nie stoimy w miejscu, więc blog też powinien się zmieniać. Mam nadzieję, że Twój post zmotywuje mnie do zrobienia porządków u mnie na blogu. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. czasami takie zmiany są potrzebne :)
    Powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  12. ja muszę uporządkować listę czytelniczą;p

    OdpowiedzUsuń

Dziekuje za przeczytanie mojego postu. Moze zostawisz komentarz:-) Milo bedzie poznac twoje zdanie na ten temat:-)

Nie musisz zostawiac linkow bo odwiedzam komentujacych :-)