Kosmetyki do makijazu ,ktore uzywam :)

Hej
Dzis post kolorowkowy.
Przyznam, ze nie jestem ''calkowicie wierna'' jednemu wizerunkowi. Czasem cos zmieniam gdy mam ku temu humor badz brakuje mi czasu. 
Jednak dzisiaj pokaze taki moj ''najbardziej standardowy'' makijaz , na ktory skladaja sie:
  •  jasny cien (zwykle bez)  + kreski zrobione kredka (najczesciej braz)
  • tusz, 
  • roz na policznach,
  • podklad np.w kompakcie lub bb krem
  • korektor na niedoskonalosci,
  •  Na ustach mazidlo w kolorze brudnego rozu.  
  •  czasem kredka do brwi

To produkty, ktore obecnie uzywam :

Podklad w kompakcie Max Factor Miracle Touch, Roz w sztyfcie Avon Glow, Baza Rimmel Fix&Protect, Rimmel Szminka All in One, Cien Natural Collection ''Mashmellow'', Baza Elf, Tusz No7 Dramatic Lift probka, Loreal Brow Expert, Rimmel Soft Kohl ''Stable Brown'', Kamuflaz Catrice na przebarwienia, Avon CC korektor pod oczy, Aplikatory Essence



Pod makijaz obowiazkowo klade krem nawilzajacy, bo mam cere sucha. Lubie kremy marki Nivea (klik) . Zaczelam testowac baze z Rimmela, ktora klade pod podklad tylko na moj ''problematyczny'' nos ;) Przekonuje sie rowniez do bazy pod cienie (E.L.F. recenzja).

Moje wszystkie mazidla:
Matowy Crayon nr12, Rimmel ''it's a Keeper'' ,Avon ''Crystal lilac'' i No7 ''Pink''



Nie umiem poslugiwac sie pedzelkami i wciaz nakladam cienie pacynkami.. Lubie kosmetyki w formie kremu, sztyftu badz kredki .Mam wrazenie ze taka forma produktu ulatwia i przyspiesza aplikacje. Jak np. podklad w kompakcie Max Factora czy roz w sztyfcie Avon Glow albo korektor w kredce CC z Avonu.









Gdy zdarza mi sie miec ochote na wyrazniejszy makijaz oka to wysile sie  na delikatne smokey (Paletka ''Smokey Nude'' H&M). a takze siegne po eyeliner oraz rozswietlacz. ;)  W takie dni na ustach laduje matowa pomadka w kredce z Golden Rose. Wyglada powaznie choc nie przepadam za matami bo przesuszaja mi usta.


Nie mam duzej kolekcji, prawie cala zobaczyliscie. Jezeli cos mi nie pasuje to nie mam oporow by to oddac albo wyrzucic.
Nie mam tez zbyt wielu ulubiencow.
Lubie za to pare firm wsrod ktorych sie ''krece'' jak np. Rimmel, Max Factor czy Avon.
Kilka produktow szczegolnie mi pasuje i dlatego czesto je kupuje ponownie i moge polecic jak np. szminki i blyszczyki Avonu, podklady Max Factora czy kredki i szminki Rimmela.


Po Jakie produkty Wy lubicie siegac na codzien?
Macie ulubiencow, ktorym jestescie wierni czy wciaz szukacie nowosci?
Milego Dnia:)


22 komentarze:

  1. Przede wszystkim jestem wierna pomadkom z GR :D Maty mi nie przeszkadzają - moje usta raczej nie wysuszają się bardzo łatwo.
    Zaś z cieni obecnie testuje maty z Inglota i jak na razie uwielbiam <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moze wypróbuję jakąś nawilżającą pomadkę tej marki bo maty mi raczej nie leza. Jednak bardzo lubiłam ich błyszczyki :)

      Usuń
  2. Nie wiele, ale w sumie dobre podejście, używać tylko tego co się sprawdza, reszty pozbywać się :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie lubię mieć za dużo:) Tylko to co używam:)

      Usuń
  3. Juz od miesiaca zabieram sie za porzadki w kosmetyczce i jakos zabrac sie nie moge, bo ciagle cos, ale glownie to przez Milosza :)
    Lubie Essence - zwlaszcza ich tusze do rzes, bo sie u mnie sprawdzaja i duzo osob pyta, czy to sztuczne hehe ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miłoszek by ci pomógł w porządkach z ochota ;-) Z essence tez chętnie kupuje tusze , ale chwilowo mam zapas ''darmowych'' gratisów :D

      Usuń
  4. Ja akurat bardzo lubię te pomadki z GR - chyba mam nawet identyczny kolor :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kolor jest boski:) Ale jednak nie jest najbardziej komfortowa pomadka dla mnie ;)

      Usuń
  5. Nie maluję się codziennie, ale jak już się zdarza to też sięgam po niewielką ilość kosmetyków. Mam tego wprawdzie dużo, ale polubiłam się już z kilkoma bezpiecznymi połączeniami i po nie sięgam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba najlepiej wypracować sobie jakiś makijaż, w którym czujemy sie dobrze i możemy go szybko zrobić:)

      Usuń
  6. Moja kolekcja jest raczej sporawa w porównaniu do twojej, choć minimalizm też jest dobry. Ja najbardziej w makijażu oczu w ostatnim czasie lubię sięgać po neutralną paletkę cieni z Wibo, podkład Bourjois 123 Perfect, puder ryżowy oraz odrobinę brązera i rozświetlacza. Natomiast na ustach ląduje zawsze mat, regularnie je peelinguje i nawilżam, więc suche skórki odpukać w niemalowane zostawiły mnie już w spokoju :) A bawić się pędzelkami to bardzo lubię przy makijażu, pacynki nie miałam od wieków :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie czuje sie minimalistka, prędzej ''racjonalistka'' bo mam racjonalna ,jak dla mnie ,ilość. Znam prawdziwe minimalistki, którym wystarczają 3-4 produkty. Ja mogłabym po prawdzie jeszcze z kilku zrezygnować, po które rzadko sięgam;) Ale na razie jest ok:) Wszystkiego po trochu i nie za dużo;)

      Usuń
  7. Z Twoich ulubieńców mam chyba tylko korektor Catrice-jest doskonały :)
    Ja jestem wierna chyba jedynie podkładowi Rimmel Stay Matte (czeem testuję inne ale do niego zawsze wracam),pozostałe rzeczy ciągle zmieniam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja mama lubi tez często cos zmieniać. Ma duża kolekcje:) Ja zawsze dążyłam do wypracowania jakiegoś schematu;) Nie lubię mieć za dużo bo sie ''gubię'';) Lubie mieć przejrzyście w kosmetyczce i tylko to co niezbędne. To co rzadko używam z czasem tez zniknie bo nie widzę sensu trzymać w nieskończoność coś co przydaje mi się raz na ruski rok;) Moze będzie to moje nowe postanowienie noworoczne- posiadać tylko to co sie przydaje na codzien;)

      Usuń
  8. Taka mała kolekcja ;)Ja mam sporo kosmetyków kolorowych, najwięcej szminek - różowe, beż (moje ulubione), trochę brązów.Codziennie maluje się inaczej, zgodnie z tym "co mi w duszy gra". :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja lubię mieć opracowany schemat, który jestem w stanie rano szybko odtworzyć :)

      Usuń
  9. Odpowiedzi
    1. Lubie róże. Ten to rimmel ''It's keeper'' z odrobina błyszczyka z avonu ''crystal lilac'' ;-)

      Usuń
  10. Naturalny makijaż, fajny na co dzień :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzieki. W takim właśnie czuje się dobrze :)

      Usuń
  11. A ja mam wielkie opory żeby coś wrzucić :D dlatego kosmetyki zalegają mi na półce :D

    OdpowiedzUsuń

Dziekuje za przeczytanie mojego postu. Moze zostawisz komentarz:-) Milo bedzie poznac twoje zdanie na ten temat:-)

Nie musisz zostawiac linkow bo odwiedzam komentujacych :-)