wtorek

Tanie & Dobre: Tusz Essence ''All eyes on me''



Hej.
Dzis pokaze produkt zarowno tani jak i bardzo dobry. Pojawil sie juz na moim blogu w poscie o makijazu bez pedzli . Moj ulubiony od blisko roku, tusz do rzes - Essence ''All Eyes on me''.

od producenta:
Maskara dodaje dodatkowa obietosc, dlugosc i podkrecenie jednoczesnie rozdzielajac rzesy. Przetestowana okulistycznie. Do uzytku przez 6 miesiecy od otwarcia. 8ml


wyglad szczoteczki (wlosie tradycyjne):

Wloski sa troszke szerzej rozstawione wiec nadaja sie do moich dlugich rzes:)
Zdjecie tuszu na oczetach.
Zaznacze ze naturalnie mam dlugie i podkrecone ;)
Ale ladnie je pogrubia.


Moje Zdanie:
  • nie podraznia oczu
  • nie odbija sie 
  • nie robi pandy 
  • nie rozpuszcza przy lzawieniu oczu badz mzawce/deszczu- choc nie jest wodoodporna
  • nie skleja rzes
  • rzeczywiscie czarny
  • dlugo pozostaje swiezy
    Gdy zaczynam widziec ze sie ''starzeje'' wystarczy wytrzec i umyc szczotke z resztek tuszu a okazuje sie ze tusz w opakowaniu wciaz jest swiezy.
  • taniutki cena ok. 1,99 Funta:)
  • to moje 5  lub 6 opakowanie i na pewno kupie nastepne. 
  • jestem zadowolona bo efekt daje bardzo ladny i jest bezproblemowa w ciagu dnia
Jakiej maskary Wy lubicie uzywac?
Milego Dnia :)

10 komentarzy:

  1. Tez mam z essence -Lash Princess :) daje efekt sztucznych rzes

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Musze spróbować tej twojej ,może tez mi sie spodoba :-)

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Specjalnie dla Ciebie -zdjęcie na oczętach :)

      Usuń
  3. Mnie odpowiada każda byle był zielony lub brązowy tusz ;) Niestety o zielony trudniej a o fiolecie to już przestałam nawet marzyć...Kiedyś dostałam "pod choinkę" piękny, śliwkowy ale nie pamiętam jakiej firmy i już nigdy więcej go nie widziałam....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rzeczywiście o zielone jakoś trudno. Duzo łatwiej dostać niebieskie. Ale taka śliwkę-ciemny fiolet to miałam na jesieni z Oriflame, może jeszcze sa.

      Usuń
    2. Moze inna, ale może kolor będzie podobny ;)

      Usuń
  4. Cieszę się, że się sprawdził :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny efekt, fajna szczoteczka, mam zapas więc na razie sie na niego nie skuszę ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziekuje za przeczytanie mojego postu. Moze zostawisz komentarz:-) Milo bedzie poznac twoje zdanie na ten temat:-)

Nie musisz zostawiac linkow bo odwiedzam komentujacych :-)