poniedziałek

2 Urodziny Bloga

Hej. Dzisiaj krotka notka.
3 Listopada wypadly 2 Urodziny Bloga :)


3 Listopada 2014 roku postanowilam zalozyc bloga.
Od tego czasu odwiedziliscie mnie juz 40 524 razy. Za co bardzo Wam dziekuje.
Dzieki Wam  mam motywacje  aby prowadzic ten blog :)
Najwiecej osob odwiedziajacych mieszka w Polsce, ale na blog  licznie zagladaja rowiez osoby z Wielkiej Brytanii, Francji , Stanow Zjednoczonych czy Rosji i Turcji :)
Zapraszam do tagu ''Twoje Blogowe Sekrety'' w ktorych opowiadam troche jak to jest tworzyc blog.
Zapraszam rowniez do tagu ''10 faktow na 30 urodziny'' w ktorym dowiecie sie o mnie kilku rzeczy i poznacie mnie blizej.
Dziekuje Wam za Wspolnie spedzony rok i mam nadzieje ze kolejny rok minie nam rownie milo:)



2 komentarze:

Dziekuje za przeczytanie mojego postu. Moze zostawisz komentarz:-) Milo bedzie poznac twoje zdanie na ten temat:-)

Nie musisz zostawiac linkow bo odwiedzam komentujacych :-)