Ksiazka: I.Matuszkiewicz ''Dziewczyny do wynajecia''

Hej.
Zapraszam na recenzje drugiej w tym miesiacu przeczytanej ksiazki-
Ireny Matuszkiewicz pt; "Dziewczyny do wynajecia''.
O czym jest ?:






Moje Zdanie:
Jaka jest zasadnicza rownica miedzy wkurzonym mezczyzna a kobieta? Mezczyzna najczesciej da drugiemu po gebie ze 2 razy i sprawa bedzie w jego oczach oficjalnie rozwiazana i spor zazegnany lub ewentualna zemsta. Kobiety tak latwo nie odpuszcza. Beda snuly intrygi i spiski jeszcze dlugi czas. Cuz My kobiety umiemy porzadnie zakrecic sytuacja.
Szczerze - nie spodziewalam sie tak dobrej ksiazki, tytul lekko przewrotny pozwala nam sadzic ze powiesc bedzie o czyms zupelnie innym. Ta ksiazka to jedna wielka zagadka. Czysty ''Czeski Film'' niewiadomo o co wlasciwie chodzi, co sie tak naprawde stalo w zyciu Weroniki, Jaka role w calym przedsiewzieciu bierze Zuzanna. Czy siostra chce ja w cos nieprzyjemnego wpakowac czy moze przed czyms uchronic. Kim sa Ci wszyscy ludzie pojawiajacy sie tak nagle podczas odwiedzin Zuzy u siostry. Czemu Siostra ma tyle sekretow i ..co sie tak naprawde dzieje. Dodatkowo dochodzi jeszcze ciekawy watek milosny, czy Zuza rozstanie sie z narzeczonym? Co zaszlo w zyciu Lukasza?
Jezeli by porownac ksiazke do dania to to bylo wyjatkowo apetyczne i poklnelam je w calosci. Ksiazka przeczytana przeze mnie jednym tchem 1 dnia! Jezeli lubicie w ksiazkach dobra zagadke, sekret ktory musicie rozwiklac to to bedzie dla Was jak wisienka na torcie! Genialnie napisana ksiazka, gdzieniegdzie z poczuciem humoru, bez przedluzen i zbednych opisow. Zaskakujace zakonczenie, nie dokonca takie jakbym sie spodziewala.
Nabralam smaku na przeczytanie innych powiesci tej autorki. Serdecznie polecam !
Tylko ostrzegam- zarezerwujcie sobie wolny dzien bo nie da sie od niej oderwac! ;-)


Milego Dnia Kobitki:)

Komentarze

  1. hm na wieczór z winkiem chętnie bym czytnęła;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię takie lekkie książki jako przerywnik pomiędzy kryminałami :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta powiesc trzyma w napieciu jak kryminal:) polecam!

      Usuń
  3. zaciekawiła mnie twoja recenzja, normalnie mam chęć ją przeczytać

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziekuje za przeczytanie mojego postu. Moze zostawisz komentarz:-) Milo bedzie poznac twoje zdanie na ten temat:-)

Nie musisz zostawiac linkow bo odwiedzam komentujacych :-)