Bell Classic Eyeliner Pencil - Hit czy Kit?

Witam,
Dzis przedstawie Wam kosmetyk rodzimej firmy Bell ktory kupilam bedac w Polsce. Choc posiadam swojego ''kredkowego'' faworyta od czasu do czasu lubie sprawdzic czy inny produkt bedzie rownie dobry albo i lepszy. Zapraszam na recenzje kredki automatycznej Bell.

Profesjonalna, automatyczna konturowka do oczy  nr 6 brazObietnice producenta:

  • Wysuwana
  • Kremowa Konsystencja
  • Trwaly intensywny kolor ktory sie nierozmazuje
  • W skladzie: lanolina, wosk pszczeli i olejek rycynowy




Moja Opinia:

Plusy:
  • Ladny dosc ciemny,neutralny braz
  • Dlugi sztyft (na zdjeciu wysunienty maksymalnie)
  • Kredka dzieki olejkowi rycynowemu i woskowi bardzo miekka jak maslo. Bardziej niz slynny supershock
  • Nieuczula
  • Sztyft mozna wysunac i wsunac a zatyczka siedzi mocno



 Minusy:

  • Napisy zaczynaja sie scierac juz po tygodniu.
  • Najwiekszy Minus- po 2,5h Rozmazala sie po calej powiece mialam ja prawie pod sama brwia. weszla w kazda najmniejsza zmarszczke skory, Wygladalo to okropnie. Musialam wszystko zmyc. Wyklucza ja to calkowicie z uzytku u mnie. 
  • Totalnie nie trwala!!!!



Podsumowanie:
Kredka Bell zapowiadala sie dobrze (miekka i nie uczula mnie) ale jest totalnie nietrwala, tak brzydko sie rozmazala ze od dawna czegos takiego nie mialam na oku. Laduje w koszu! Po co produkowac tak nietrwaly produkt? Pieniadze stracone!


Komentarze

Prześlij komentarz

Dziekuje za przeczytanie mojego postu. Moze zostawisz komentarz:-) Milo bedzie poznac twoje zdanie na ten temat:-)

Nie musisz zostawiac linkow bo odwiedzam komentujacych :-)