Co obecnie bede czytac?

Witam w poscie dla moli ksiazkowych
 Zawsze lubilam duzo czytac aczkolwiek odkad pojawily sie dzieci nie mialam na to zbyt duzo czasu. Zdarzalo mi sie ostatnimi laty ''zlapac ''za ksiazke ale nie bylo to tak  czesto jak kiedys. W tym roku chce powrocic do dawnego hobby i czesniej siedziec z ksiazka :)
Zapraszam do obejrzenia mojego aktualnego ''stosu'' ksiazek  ktore w najblizszych miesiacach bede czytac ..i moze recenzowac:)



W moim stosie znalazly sie ksiazkowe prezenty gwiazdkowe od mamusi (dzieki:*) oraz ksiazki ktore udalo mi sie wylicytowac za bezcen z antykwariatu na ebayu:)
Mam w zapasie jeszcze pare harlekinow ktore przeslala mi mama. Nie przepadam jednak za romansidlami i staram sie je omijac ;-). Planuje rowniez jeszcze 1 male zamowienie z prezentami dla mezusnia i synia, jednak o nim nastepnym razem.
Uzbieralo sie troche, polka prawie pelna. Takze najblizsze miesiace niemusze martwic sie ze zlapie mnie ''ksiazkowy glod''.


Stos ksiazkowy- tytuly:

  1. Sheila Roberts ''Uliczka aniolow''
  2. Ju Honisch ''Obsydianowe Serce'' tom 1 i tom2
  3. Katarzyna Lezenska ''Alez Marianno''
  4. Iwona Matuszewska ''Dziewczyny Do wynajecia''
  5. Iwona Menzel ''Zatanczyc czeczotke''
  6. Iwona Menzel ''Z widokiem na Castello''
  7. Grazyna Bakiewicz ''O melba!''
  8. Grazyna Bakiewicz ''Stan podgoraczkowy''


Oto streszczenie kilku z nich:
zdjecie mozna powiekszyc:)

Wiekszosc pozycji to powiesci z delikatnym humorem ktore ''czyta sie lekko i przyjemnie''. Czyli cos idealnego na spacery czy dla zabicia czasu pomiedzy zajeciami.  Typowe ''kobiece historie''. Wyroznia sie tylko ''Obsydianowe serce'' ktore zawiera intryge i dreszczyk emocji. Zabralam sie juz za pierwszy tytul z listy- ''Uliczke aniolow''.

harlekiny.. nie moge jakos sie za nie zabrac? ;)



A Wy co obecnie czytacie?
Milego dnia:)

Komentarze

  1. Lubię czasem takie lekkie książki :) Na mnie teraz czeka kolejny thriller :D Lisy Gardner "Złap mnie" :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Musze zapisać jej nazwisko i sprawdzić co napisała :)

      Usuń
  2. Szukam czegoś lekkiego te książki Roberts są chyba w typie romansu coś takiego?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aktualnie ja czytam. Jest w niej watek delikatnie milosny ale daleko w tle. Takze nie jest to romans.

      Usuń
  3. Ostatnio czytalam Emily Griffin i Charlotte Link, a teraz jakis kryminal nieznanego mi zupelnie pisarza.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam juz tyle spisanych autorów i tytułów do przeczytania ze chyba mi życia nie starczy ;-)

      Usuń
  4. Ja ostatnio wróciłam do Harrego Pottera co więcej po przeczytanej książce oglądam film z mężem który uważa że nie lubi a ja staram się go wkręcić w te klimaty :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ''Wychowałam'' sie na harrym ;-) Moj maz jednak tez ''nie uznaje'' jakich książek i filmów jak harry czy zmierzch.

      Usuń

Prześlij komentarz

Dziekuje za przeczytanie mojego postu. Moze zostawisz komentarz:-) Milo bedzie poznac twoje zdanie na ten temat:-)

Nie musisz zostawiac linkow bo odwiedzam komentujacych :-)