Ulubiency Roku 2015 - ''Cialo'' :)

Witam ,w kolejnej odslonie Rocznych Ulubiencow Kosmetycznych. Dzisiaj zajmiemy sie najlepszymi produktami ,ktore najlepiej mi sie spisaly w pielegncji ciala :) Zapraszam do czytania:)


Breakfast Scrub Soap&Glory
Peeling Cukrowy
Ten peeling wybija sie w tym roku z reszty przetestowanych przezemnie peelingow. Byl zdecydowanie najlepszy, reszta niedosc ze niedorownywala mu do piet to byla peelingowa porazka. Soap&Glory ma cudowny zapach, jest cukrowym peelingiem o wyczuwalnych drobinkach jednak nie podraznia skory a co najlepsze skora nie jest poniej tlusta jak wysmarowana smalcem. Ostatnio widze ze smalcowy efekt jest trendy bo polowa peelingow ktore testowalam  zostawialo taki ochydny efekt. Soap&Glory ma wspanialy efekt i mysle ze jeszcze kiedys wroce do niego.
Recenzja Tutaj

Skarpety nawilazajace do stop z olejkiem macadamia
 za1 funta

To moje pielegnacyjne odkrycie. Dowiedzialam sie o nich z blogu Asicy ,dzieki;) ,I od kad je 1 raz kupilam  to staram sie kupowac regularnie. Wspaniale nawilzaja stopy, piety sa po nich miekkie a skora odzywiona. W skladzie maja mnostwo naturalnych skladnikow. Napisalam o nich nawet recenzje.
Recenzja Tutaj
przepraszam za jakosc , zdjecie zrobilam dawno starym aparatem;)

Ultra Pure 25% shea butter krem do rak 
Najcudowniejszy krem do rak tego roku. Konsystencja i dzialanie porownywalne do L'ocitane a sklad to prawie same naturalne oleje. Do tego boska ,niska cena. Odkad go odkrylam zuzylam ponad 10 tubek. Ma tylko 1 wade ciezko go dostac. Wiecej zapraszam do recenzji
Recenzja TUTAJ

Dove Roll-on Deodorant ''Go Fresh'' z Werbena
Wiekszosc roku to wlasnie kulki z Dove pomagaly mi zachowac swiezosc. Byly zawsze niezawodne. Maja ladne zapachy a kulka nigdy sie nie zacina i nie psuje. Do tego je rowniez kupowalam za 1 funta w tzw funciakach. Od wrzesnia jednak porzucilam je bo maja aluminium i staram sie znalezc dobry odpowiednik bez aluminium. Jednak jezeli czytaja to osoby ktore nie wglebiaja sie w sklady to serdecznie polecam:)
Recenzja Tutaj

Oliwka Pielegnacyjna Hipp
Od pol roku staram sie wyeliminowac niepotrzebna w kosmetykach chemie jak np. parafine czy w.w. aluminium z deodorantow. Wszystko to szkodzilo mojej skorze ktora reagowala podraznieniem i uczuleniem. Odkad przestawialam sie na prosta , minimalistyczna i bardziej naturalna pielegnacje -moja skora sie uspokoila. Ta oliwka towarzyszy mi od 3 czy 4 miesiacy i nie zamierzam z niej zrezygnowac. Skora jest po niej miekka i nawilzona jak nigdy przedtem i ma krotki naturalny sklad. Serdecznie Wam ja polecam. Wiecej poczytacie w recenzji Tutaj

moja obecna pielegnacja:)
DR Organic ''Organic Virgin Oliwe Oil Deodotant''
Organiczy deodorant za niemale pieniadze, jednak niezawierajacy aluminium i posiadajacy calkowicie naturalny sklad. testuje go od wrzesnia i wciaz mam polowe z 50ml wiec dodatkowo jest wydajny. Codziennie budzi mnie subtelnym lekko slodkim oliwkowo-cytrusowym aromatem.
Mysle ze napisze o nim recenzje w styczniu. Na razie tylko go wymienilam bo jest moim obecnym faworytem.

A Clearly natural Essentials  Glicerynowe Mydlo w kostce
Od kad w czerwcu zaczelam ich uzywac niekupuje zadnych zeli i plynow. Zele i plyny najczesniej mnie podraznialy i cale cialo mnie po nich swedzialo. Naturalne mydlo z organiczna gliceryna to idealna opcja dla wrazliwca oraz fanek naturalnosci. Ma Dobry sklad, bez sls, bez koloranow i innej ostrej chemii . jest tanie i 1 kostka starcza na 2 miesiace codziennego mycia. Mozecie nim myc siebie i swoje malenstwo. Nie wysusza skory i nie uczula. Zyc nie umierac. Nie ma recenzji choc zasluguje. Moze powinnam wiecej napisac o tym mydle w osobnym poscie.
Polecam Was serdecznie Mydla tej marki.
przyklad: jedno z mydel

Przyklad: jedno z mydel
I to by bylo na tyle kochani i kochane. To podsumowanie calego 2015 roku.
Obecnie uzywam tylko 3 kosmetykow: ze zdjecia z oliwka. Takze widzicie ze obecnie moja pielegnacja ciala jest bardzo okrojona ale u mnie to dziala.
Wszystkie kosmetyki bardzo Wam polecam i do zobaczenia w poscie o ''twarzy''.


Wszystkim, ktorzy jutro baluja
Zycze Szampanskiej Zabawy Sylwestrowej :)
.... I braku kaca rano;-)


Komentarze

  1. peelingi cukrowe to nie moja bajka
    żadnego z twoich ulubieńców nie miałam
    również życzę udanego sylwestra :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Znam tylko oliwkę :) Bardzo ciekawi mnie ten krem do rąk,ale jego chyba nie kupię w Pl?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mysle ze na allegro jest szansa go dostać. ja kupowałam go s=tu stacjonarnie w 1 sklepie niestety juz nie powrócił. bardzo ubolewam nad tym faktem :(

      Usuń
  3. pilingi uwielbiam w każdej postaci:D

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakoś nie lubię Dove choć tej wersji nie miałam...
    Szczęśliwego 2016 :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Odpowiedzi
    1. Siedziałam wczoraj z dziećmi w domku, wiec u mnie Sylwester i Nowy Rok mina rodzinnie i spokojnie:) A jak twoje balety? ;-)

      Usuń
  6. Probowalam znalezc ten krem, ale w funciakach nie bylo buuu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja go od wakacji tez nie mogę już znaleźć a był taki dobry :(

      Usuń

Prześlij komentarz

Dziekuje za przeczytanie mojego postu. Moze zostawisz komentarz:-) Milo bedzie poznac twoje zdanie na ten temat:-)

Nie musisz zostawiac linkow bo odwiedzam komentujacych :-)