wtorek

Mix Kwietnia:)

 Dzien Dobry, dzis z samego rana przybiegam z mixem miesiaca.
 I ostatecznie zamykam ten miesiac.;-)
Ale Ale.. juz możemy sie cieszyć bo przed nami dlugi weekend;)
Dzieciaki maja w piatek i poniedzialek wolne i licze na piekna pogode ktora bysmy wykorzystali w plenerze:)
ziemniaczana salatka wielkanocna, pycha:)

niestety nie jestem tak zdolna. to kupna;)

swiateczna laba
a kuku ..czyli swiateczne glupoty

selfie wielkanocne;) jestem bardzo dumna z moich dlugich wlosow.Hoduje je juz4 lata

sernik na zimno tez byl:)

korale za 3funty z HBF

outfit swiateczny


pychotki..

lecimy na spacerek?

Wam tez tak sie wylewa ten tonik?

kwiatki sasiadki.Jakie ladne:)

zdrowe sniadanko: jogurt z platkami owsianymi i rodzynkami

wiosna ah to ty:)

MUA amaretto crush. Sliczny wiosenny koral

ulubiona kawka sie konczy:(

a jednak dziala ten brylok?




kto wie co to za kwiatki?

zakup  z voucherem i moj krem na naczynka ale drugiego nie wykorzystam


Czy mr Darcy i Sally do siebie pasuja?

znowu placki? ale tym razem z dodatkiem marchewki i platkow owsianych

nie zdrowa przekaska

zawiodlam sie nie smakuje tak pysznie jak pachnie!

projekt do szkoly zdobil nam dom na wielkanoc

z funciaka
byly i kopytka

serniczki w 5 min. Moje odkrycie! Lubie!!


czy wasze pociechy tez lubia przebieranki? ;-)

takie sliczne krzaczki spotkalismy na spacerku z mezem:)


Ulubione sniadanko: jogurt z platkami owsianymi i rodzynkami. Bardzo sycace:)



maz gotuje:)
jajecznica ze szpinakiem. Pycha. Maz ja uwielbia:)

uwielbiam kwiatki i wiosne

ciekawe co to za drzewko u sasiadkow?
takie sloneczko wita nas jak idziemy do szkoly.
Chetnie sie z Wami podziele :)

2 komentarze:

  1. Te drzewo u sasiada to chyba japonska wisnia, ale moge sie mylic, bo ja sie ani na kwiatach ani na drzewach nie znam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudna wiosna, płatki z rodzynkami i jogurtem też bym chętnie przekąsiła, czekoladową herbatkę mogę przygarnąć a u sąsiadów (jeśli dobrze widzę) kwitnie magnolia, natomiast te różowo-fiołkowe kwiatki to odmiana polskiej ułanki czyli fuksji :)

    OdpowiedzUsuń

Dziekuje za przeczytanie mojego postu. Moze zostawisz komentarz:-) Milo bedzie poznac twoje zdanie na ten temat:-)

Nie musisz zostawiac linkow bo odwiedzam komentujacych :-)